مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» احتشامي: در ايران خواننده‌سالاري حاكم است

 

سامان احتشامي با تاكيد بر اين كه متاسفانه در ايران خواننده سالاري مطرح است،خاطرنشان كرد: خواننده مانند نوازنده تمبك يا هر نوازنده ديگري، يك مجري به شمار مي‌رود و مجري اصلي آهنگساز است.

به گزارش خبرگزاري فارس، ، سامان احتشامي، درباره كنسرت نهم و دهم اسفندماه سال جاري كه قرار است در گروه همايون خرم به صحنه برود، گفت: استاد خرم بهترين ملودي ساز ايراني است كه نواي ملودي‌هايش بر دل مي نشيند.


وي با تاكيد بر اين موضوع كه اجرا با همايون خرم يكي از بزرگترين افتخارات من است، افزود: كنسرت همايون خرم در آذر ماه سال جاري با اينكه خواننده نداشت اما با زمزمه هاي مردم اينگار اين كنسرت هر شب با 1600 خواننده برگزار شد و همه با مرور خاطرات تلخ و شيرين خود از سالن خارج مي شدند.


سامان احتشامي با تاكيد بر اين موضوع كه موسيقي زبان بين‌المللي است اما متاسفانه در ايران خواننده سالاري مطرح است،خاطرنشان كرد: خواننده مانند نوازنده تمبك يا هر نوازنده ديگري، يك مجري به شمار مي‌رود و مجري اصلي آهنگساز است.


وي با تاكيد بر اين موضوع كه تبليغات سهم بسزايي در شناساندن خواننده به مخاطب و از طرفي، مهجور ماندن و ناشناس ماندن آهنگساز و نوازنده و بقيه عوامل دارد،خاطرنشان كرد: اسم و عكس خواننده روي جلد آلبوم چاپ مي شود؛ در حاليكه بقيه نام ها توي جلد نوشته مي شود و ممكن است هرگز ديده نشود.


بنا بر اعلام روابط عمومي موسسه فرهنگي - هنري گلچين آواي شرق، وي با اشاره به اين كه موضوع خواننده در كشورهاي ديگر زياد به چشم نمي‌خورد، اظهار داشت: به طور مثال گروه پينك فلويد را همه مي‌شناسند و در كنار آن آهنگساز و نوازنده و ترانه سرايش نيز شناخته شده است.


اين نوازنده پيانو در پاسخ به اين پرسش كه كداميك از ملودي‌هاي استاد خرم را بيشتر دوست داريد، پاسخ داد: انتخاب از بين آثار ايشان واقعا سخت است. من چند اثر از ايشان را در اولين آلبومم با عنوان باغ در باغ، در سن چهارده سالگي نواخته‌ام و از كودكي با ملودي‌هاي ايشان عجين بوده‌ام. اما شايد بتوانم بگويم كه آهنگ‌هاي «طاقتم ده» و «در ميان گل‌ها» را بيشتر از بقيه دوست دارم. اما احتمالا مردم آهنگ «تو اي پري كجايي» را انتخاب خواهند كرد.


كنسرت همايون خرم 9 و 10 اسفندماه سال جاري ساعت 21 در برج ميلاد برگزار مي‌شود. براي رزو بليت‌هاي اين كنسرت به سامانه اينترنتيwww.golcheen.org مراجعه كنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:اخبار موسیقی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب